Профессорлық-оқытушылық құрамның бос лауазымдарына конкурс өткізу ережелері
1. Конкурс туралы хабарландыру
Профессорлық-оқытушылық құрамның және ғылыми қызметкерлердің бос лауазымдарына орналасуға конкурс өткізу туралы хабарландыру құжаттарды қабылдау мерзімі аяқталғанға дейін кемінде күнтізбелік он бес күн бұрын университеттің интернет-ресурсында жарияланады.
Конкурсты өткізу туралы хабарландыру келесі ақпараттарды қамтиды:
- профессор-оқытушылар құрамы мен ғылыми қызметкерлердің бос лауазымының атауы;
- жоғары оқу орнының орналасқан жері, пошталық мекен-жайы, телефоны, электронды поштасы қоса көрсетілген атауы;
- құжаттарды қабылдау аяқталатын күн мен уақыты;
- педагогикалық қызметкер лауазымдарының типтік біліктілік сипаттамаларына сәйкестігі анықталатын конкурсқа қатысушыға қойылатын негізгі талаптар.
Бос лауазымдарға орналасу конкурсына өтініш хабарландыру жарияланған күннен бастап, он бес күнтізбелік күннен кешіктірілмей беріледі.
2. Конкурсқа қатысушылардың құжаттарын қабылдау және қарау
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адамдар Университет басқарма басшысының атына өтініш (белгіленген үлгіде) жазады (1 қосымша). Өтінішке келесі құжаттар қоса беріледі:
- жоғары және жоғарыдан кейінгі білім, академиялық және ғылыми дәрежелер туралы дипломдардың көшірмелері, ғылыми атағы туралы құжат (куәландырылған, жаңадан қабылданған оқытушылар құрамы үшін);
- соңғы 3 жыл ішінде кемінде 72 сағат көлемінде білім беру бағдарламасы бойынша біліктілігін арттыру туралы сертификаттардың көшірмелері;
- ғылыми жұмыстар мен өнертабыстардың тізбесі (болған жағдайда);
- медициналық анықтама (жаңадан қабылданған педагогикалық қызметкерлер үшін);
- конкурсқа қатысушының сотталғаны не сотталмағандығы туралы анықтама, наркологиялық және психикалық-неврологиялық ұйымында есепте тіркелмегені туралы анықтама (жаңадан қабылданған профессор-оқытушылар құрамы үшін);
- конкурсқа қатысушы өзінің білімі, жұмыс тәжірибесі, кәсіби дәрежесіне қатысты қосымша ақпарат (ғылыми жарияланымдар тізімі, алдыңғы жұмыс орны басшысының ұсынымхаты) тапсыруға құқылы.
Осы тармақтарда қарастырылған тізімге сай құжаттардың толық емес пакетін ұсыну өтінішті қабылдаудан ерікті түрде бас тартуға негіз бола алады.
Әкімшілік бөлімінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, тіркейді, жинақтайды. Сәйкес кафедраның меңгерушісі барлық мүшелерінің қатысуымен өтініш берушінің іс-әрекетінің нәтижелерін аналитикалық жалпылау үшін (тестілеу, сұхбаттасу, шығармашылық есеп, авторлық құқықты қорғау, практикалық тапсырма, білім беру бағдарламасы бойынша жоба қорғауы) кафедра отырысын өткізеді.
Кафедраның ұсыныстары кафедра отырысының хаттамасымен ресімделеді. Кафедра отырысының хаттамасынан үзінді әкімшілік бөлімге құжаттар топтамасына қосу үшін беріледі.
Правила конкурсного замещения должностей профессорско-преподавательского состава
1. Объявление о конкурсе
Объявление о конкурсе на замещение вакантных должностей профессорско-преподавательского состава и научных работников публикуется на сайте университета не менее чем за пятнадцать календарных дней до даты завершения приема документов.
Объявление о проведении конкурса содержит следующие сведения:
- название вакантной должности профессорско-преподавательского состава и научных работников;
- наименование высшего учебного заведения с указанием местонахождения, почтового адреса, телефона;
- дату и время окончания приема документов;
- основные требования к участнику конкурса, определяемые в соответствии с типовыми квалификационными характеристиками должностей педагогических работников.
Заявления на конкурс вакантных должностей подаются не позднее пятнадцати календарных дней со дня опубликования объявления.
2. Прием и рассмотрение документов участников конкурса
Лица, желающие участвовать в конкурсе, подают заявление (в установленной форме, приложение №1) на имя Председателя Правления Университета. К заявлению прилагаются следующие документы:
- копии дипломов о высшем и послевузовском образовании, академической и ученой степени, документ об ученом звании (заверенные для вновь принимаемых ППС);
- копии сертификатов о повышении квалификации по образовательной программе в объеме не менее 72 часов за последние 3 года, сведения о наличии навыков преподавания по инклюзивному образованию (курсы не менее 72 часов);
- список научных работ и изобретений (при наличии);
- медицинская справка (для вновь принимаемых ППС);
- справка о наличии либо отсутствии судимости, справка наркологической организации о том, что на учете не состоит, справка с психоневрологической организации о том, что на учете не состоит (для вновь принимаемых ППС);
- участник конкурса вправе представить дополнительную информацию, касающуюся его образования, опыта работы, профессионального уровня (список научных публикаций, рекомендации от руководства предыдущего места работы), а также документы, подтверждающие опыт работы и квалификацию.
Представление неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренного настоящими пунктами, является основанием для отказа в произвольной форме в приеме заявления.
Сотрудник административного отдела принимает, регистрирует, формирует пакет документов. Руководитель ОП /заведующий кафедрой соответствующей ОП/ кафедры проводит заседание ОП/кафедры с участием всех ее членов для аналитического обобщения итогов деятельности претендента (собеседование, творческий отчет, защита авторских разработок, практическое задание).
Рекомендации ОП/кафедры оформляются протоколом заседания ОП/кафедры с формулировкой «рекомендовать на занятие должности» или «не рекомендовать на занятие должности». Выписка из протокола заседания ОП/кафедры передается в административный отдел для приобщения к пакету документов.